Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 czerwca 2017

5 miejsc, które warto odwiedzić na Mazurach

To,że Mazury są cudem natury wiadomo nie od dziś... W  pierwszy dzień wakacji zachęcam Was do odwiedzenia Warmii i Mazur, gdzie odnajdziemy ciszę, spokój przepyszną lokalną kuchnię: wyjątkowy smak ryb, serów i miodu oraz trasy żeglarskie oraz rowerowe. Wszystko to znajdziecie  w  przepięknych Mikołajkach i Starych Sadach. Poznajcie 5 miejsc, które warto odwiedzić będąc właśnie w tamtych okolicach


czwartek, 22 czerwca 2017

Czas na relax, czyli trening autogenny Schulza

Witajcie kochani!

Zaproponuję Wam nietypowy trening relaksacyjny - tzw. Trening autogenny Schultza, będący techniką relaksacji nieumięśnionej. Jest idealny po ciężkim i stresującym dniu. Przypomina on trochę jogę, ponieważ pozwala nam się odprężyć, wyciszyć i odnaleźć wewnętrzną harmonię. Jego zaletą jest to,że trwa krócej niż joga. Całość treningu trwa zaledwie ok. 7 minut.

Polecam wypróbować ten nietypowy trening:




środa, 21 czerwca 2017

Test diety pudełkowej- sprawdź czy warto ją zastosować....

Żyjemy w dosyć szybkim tempie, coraz więcej z Was korzysta z tzw. diety pudełkowej ułatwiającej nam w znacznym stopniu życie.  Przekonajmy się jednak czy to HIT czy KIT- zapraszam Was na bardzo fajny TEST diety pudełkowej wyjątkowy, bo przeprowadzony okiem chemika. Film jest dosyć długi,ale mam nadzieję rozwieje wszelkie nasze wątpliwości na temat tego typu diety :


wtorek, 20 czerwca 2017

"Jam dada daj jam dada daj do Warcina gnaj..."

 Słowami tej piosenki-zachęcam Was  do poznania tej malowniczej miejscowości okolicy w powiecie słupskim. Jeśli planujecie wypoczynek nad polskim morzem to miejsce po prostu musicie odwiedzić!!! Parę krótkich słów tego pięknego miejsca

 Warcino- wieś w powiecie słupskim, w której znajduję się dawna rezydencja kanclerza Niemiec  Otto von Bismarcka z malowniczym parkiem należącym tzw. kompleksu pałacowego. Obecnie mieści się tam technikum Leśne - co ważne obiekt JEST OGÓLNODOSTĘPNY dla zwiedzających. Ponadto znajduje się tam leśny kompleks promocyjny oraz  ścieżka edukacyjna. W tej wsi  pięknej każdy miłośnik przyrody oraz aktywnych form wypoczynku znajdzie coś dla siebie.... 


poniedziałek, 19 czerwca 2017

Prosty trening na spalanie tłuszczu

Jeśli myślisz o pozbyciu się niechcianych kilogramów.. To jest na to bardzo prosta metoda - oto fajny intensywny trening, który w fajny sposób spala naszą tkankę tłuszczową wprost idealny po długim weekendzie ... 3.2.1... START :


Wypróbujcie w domach ! ;)

piątek, 16 czerwca 2017

Kaszubskie truskawkobranie

WITAJCIE KOCHANI ! 

Mam dla Was kolejne fajne miejsce, które warto ująć w swoich wakacyjnych planach tym razem na Kaszubach...
 Odbywa się bardzo fajna impreza w Brodnicy Górnej/ k Kartuz- Święto Kaszubskiej truskawki.

 W tym roku odbędzie się ona 1.07.br. Rzecz i miejsce są godne polecenia polecenia, ponieważ jest to DARMOWA impreza plenerowa z wieloma atrakcjami -od sportowych i koncertów znanych gwiazd  po kulinarne. Impreza jest wprost  idealna  dla osób lubiących zarówno aktywny wypoczynek jak i rodzinne podróżowanie- na święcie Kaszubskiej truskawki możemy to połączyć ! Trwa tylko 1 dzień, ale bardzo dużo się tam dzieję. Można tam spróbować truskawki pod dosłownie każdą postacią- a więc samo zdrowie ponadto wszystko  odbywa się co roku na terenie Centrum Sportów Wodnych i Promocji Regionu w Brodnicy Górnej/ k Kartuz.



Warto tam zajrzeć - 1.07.2017 r.

środa, 14 czerwca 2017

Bieszczady sposób na aktywny długi weekend

Długi weekend już jutro jeśli szukasz sposobu na aktywny wypoczynek wybierz Bieszczady.. Są one wręcz rajem dla osób lubiących wyprawy trekingowe i  aktywny wypoczynek na łonie natury. Coraz więcej gospodarstw agroturystycznych stawia tam na swojskie (lokalne) produkty i aktywny wypoczynek,są gospodarstwa, które organizują konne wyprawy i parudniowe biwaki.. - wystarczy tylko poszukać oferty w  tym rejonie są naprawdę interesujące- wystarczy... tylko poszukać i rezerwować kwatery...


poniedziałek, 12 czerwca 2017

Aerobik latem czas zacząć !

Czas zadbać o swoje ciała poczujcie się piękne i zobaczcie mega fajny układ zumby fitness do piosenki "Bella" . Warto wykorzystać pokłady swojej energii wypróbować go nawet w zaciszu domowym lub namówcie na ten układ swojego trenera ! ;)


piątek, 9 czerwca 2017

Bardzo fajny podróżowy bagaż- zobaczcie !

Wakacje i podróże  zbliżają się wielkimi krokami... <3
Czas zapatrzeć się w porządny bagaż podróżny... Ostatnio oglądając jeden ze znanych programów Tv  udało mi się zobaczyć bagażowe cudo - walizkę, która moim zdaniem stanie się hitem tego sezonu .Ma parę fajnych, zaskakujących patentów- warto je zobaczyć ! 




 Jak dla mnie jest IDEALNA na podróż, czy turystyczne wojaże. Ktoś z Was jest szczęśliwym posiadaczem takiej walizki ? :)

czwartek, 8 czerwca 2017

Fit lody dla ochłody!

Lato zbliża się wielkimi krokami, a o formę dbać trzeba. Jaki Deser zjeść by nie zjadły nas wyrzuty sumienia?
 Bardzo fajne są... lody domowej roboty. Można je zrobić samemu..

Potrzeba nam
  • kubków jednorazowych
  • kartonu ulubionego soku owocowego
  • patyczek do lodów
  • kiwi 
  • banana
  • borówek lub wiśni
Plan działania

Do kubeczków plastikowych wlej sok, potem do każdego kubeczka wsyp swoje pokrojone owoce, włóż do kubka patyczek do lodów. I wszystko wstaw do zamrażarki na ok 2-3 h.

 

wtorek, 6 czerwca 2017

Wysokobiałkowy Shake bananowy

Witajcie po przerwie!  Warto utrzymywać dobrą dietę i formę dlatego  mam dla Was bardzo fajny film z przepisem na shake bananowo - proteinowy. Wszystko jest dokładnie wyliczone...  Watro sprawdzić proporcje i go wypróbować przed i po treningu zgodnie z zaleceniem autora filmiku:

I jak efekty? ;)

środa, 31 maja 2017

Pomysły na fit przekąski

Wiadomo nie od dziś,że żyjemy w ciągłym biegu. Jak ogarnąć zdrowe odżywanie i bycie fit?
Podrzucam parę bardzo fajnych inspiracji, z których sama korzystam i moim zdaniem przepisy z tego filmiku są warte wypróbowania :

poniedziałek, 29 maja 2017

trening klatki piersiowej dla kobiet

Dziś mam dla Was dowód,że...kobiety też mogą i powinny dbać o swoją klatkę piersiową
Jak?
Oto bardzo fajny trening klatki piersiowej w wersji dla kobiet:


Polecam zastosować w domu ! :)

czwartek, 25 maja 2017

Szybki trening brzucha dla mam :)

Mam coś specjalnego dla kochanych i zapracowanych mam z okazji ich święta. Szybki trening brzucha z ["matką wariatką"]. Zajmie on Wam ok. 5 min.

Polecam .   ;)

wtorek, 23 maja 2017

Sportowe stylizacje

Dzisiaj troszeczkę nietypowo, bo zabiorę Was w świat sportowych stylizacji... 
Zobaczcie jak fajnie możemy połączyć nasz ukochany sport i przy tym wyglądać z klasą i zachować  modę...
Jak ?

Zobaczcie sami co noszą gwiazdy i jak przemycają sportowy styl:

 
Ps. Może warto skorzystać z inspiracji? ;)

poniedziałek, 22 maja 2017

Crossfit od kulis

Cross fit to nowy trend w fitnesie =>  CROSSFIT
Czym jest? Czy warto i jak zacząć ?
 Zapraszam na fajny instrukrarz i wykonywany crossfit od kulis:


piątek, 19 maja 2017

Grunt to dobra motywacja treningowa

Podstawą dobrego treningu jest odpowiednia motywacja. Można połączyć te 2 rzeczy ze sobą wykonując w zaciszu domowym trening motywacyjny. Jeden z moich ulubionych fit treningów motywacyjnych:


Dajcie znać jak Wam się podoba trening!

czwartek, 18 maja 2017

Dziś mega przydatny houl dla WAS

Dziś mega przydatny houl dla WAS ! Czyli?
Ubrania i gadżety  na siłownię oblookajcie co warto wybrać i mieć by nasz trening na siłowni był po prostu przyjemnością dla nas! <3

Warto oblookać - do dzieła ! :)



środa, 17 maja 2017

10 minutowy trening pośladków

Po dosyć długiej nieobecności wracam do Was z fajnym troszkę nietypowym treningiem na pośladki- o nie też Warto zadbać !
 Cały trening trwa zaledwie 10 minut możesz wykonać go relaksując się w domu, na dworzu ect. - polecam !

Moi drodzy do dzieła!!!


poniedziałek, 8 maja 2017

Bardzo fajny trening brzucha dla początkujących

Przyszła wiosna, a wraz z nią chęć posiadania płaskiego brzucha? 
Nie wiesz jak zacząć i ćwiczenia ?
To proste !
Zobacz trening brzucha dla początkujących i zadbaj wiosną o swoją smukłą sylwetkę.


piątek, 5 maja 2017

Jak dobrać kask rowerowy?

Jesteś miłośnikiem kolarstwa lub wycieczek rowerowych. Sprawdź jaki kask będzie dla Ciebie najlepszy. Mam nadzieję,że filmik będzie Wam pomocny !


Udanych zakupów! :)

wtorek, 2 maja 2017

The best gadżety na majówkę 2017

Majówka trwa w najlepsze ! A Ty jeszcze nie masz na nią pomysłu lub planujesz spontaniczny wypad w plener?
Zobacz jakie rzeczy mogą być Tobie niezbędne - i do tego są TRENDY !


Oprócz elektroniki jest jedno cudo, które może pomóc Wam w treningach - polecam oblookanie uchwytu na rower może się przydać !!!

A może rower treningowy? Jak wybrać najlepszy?

Myślisz o kupnie roweru treningowego? Świetny pomysł !
Ja już posiadam taki rower  i nie żałuję !
Świetny pomysł i sposób na bycie FIT !
Sprawdź który jest najlepszy !
Myślę,że obejrzenie tego filmiku ułatwi Wam wybór dobrego sprzętu, który posłuży Wam wiele lat!


PAMIĘTAJ : Dbaj o siebie i bądź fit ! ;)

czwartek, 27 kwietnia 2017

Jak wybrać dobrą bierznię ?

Pozostajemy w klimacie biegowym..

Dziś filmik o doborze dobrego sprzętu- dokładnie bieżni ..
Sprawdzimy jakimi kryteriami warto się kierować wybierając tego rodzaju sprzęt do ćwiczeń oraz, w jaką z bieżni najlepiej zainwestować by nasz trening okazał się efektywny i spełnił nasze oczekiwania/ założenia !  ;)


środa, 26 kwietnia 2017

Bardzo fajny sposób aktywizacji dzieci w Słupsku- Akademia małego lekkoatlety..

 Nasze dzieci również mogą dbać o swoją kondycję fizyczną. Bardzo fajne działania dzieją się np. w Słupsku - ostatnimi czasy dość znane miasto na pomorzu środkowym.
Znajduje się tam Akademia małego lekkoatlety- cudowna sportowa  inicjatywa! :)

 Sami zobaczcie ;

Aktywizujmy dzieci ! :)

Brawa dla Słupska! :) Mamy takie inicjatywy w innych miastach? 

wtorek, 25 kwietnia 2017

7 rowerów jakie warto kupić

Przed Wami ...
Rowerowy zawrót głowy czyli 7 rowerów, których zakup co najmniej WARTO PRZEMYŚLEĆ - roweromaniacy ten filmik jest dla WAS !


Wybraliście już ten jeden jedyny rower? :)

Jak wybrać dobre spodenki kolarskie? - Instruktaż

Problem jaki  wielu kolarzy ma od lat- ja również to dobór odpowiedniego stroju- szczególnie spodenek.
Postaram się temu przeciwdziałać i zapraszam Was na film...


Wybierzmy te dobrej jakości ! :)

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Sportowy haul zakupowy, czyli? Jak i gdzie wybrać dobre i tanie rzeczy na silownię

Na siłowni też można być trendy ...
Dziś znalazłam  dla Was ciekawą propozycję sportowy haul zakupowy - zobaczcie jak można w fajny sposób wybrać dla siebie strój na siłownię i gdzie najlepiej go kupić  łącząc ze sobą dobrą jakość i ekonomię...
Da się oto dowód:


   Udanych zakupów ! ;)

czwartek, 20 kwietnia 2017

Trening Twerkout

Twerkout fitness jest jednym z największych trendów- promowany nawet przez tzw śniadaniówki. To nic innego jak  trening cardio połączony z ćwiczeniami wysmuklająco-modelującymi, z których część jest oparta o techniki twerk. Tu również mamy tak zwaną rozgrzewkę  podczas ujętą  w postaci ćwiczeń wzmacniających, utrzymujących  kondycję i wytrzymałość.
Charakterystycznym i nieodłącznym elementem każdego z  treningów jest kobieca choreografia. Wzmacniająca nie tylko samoocenę i pewność siebie( walkę ze zwalczeniem wszelkich niedoskonałości i kompleksów)- co ułatwia układ oparty o różnego rodzaju wibracje
Oto przykład takiego treningu:

Który nie tylko poprawia naszą samoakceptację i kondycję, ale przede wszystkim WZMACNIA MIĘŚNIE ŁYDEK UD ORAZ RAMION.


Zachęcam do treningu !

Sztangi vs hantle- co jest lepsze? Porównajmy ! :)

Zastanawiasz się co jest lepsze sztanga, czy hantel?
 Co lepiej "wycisnąć?" Przyjrzyjmy się sprawie i porównajmy oba przyrządy, dzięki czemu łatwo "obczaimy"wybierzemy  dobrą opcję dla siebie !






 Mam nadzieję,że filmik rozstrzygnął trudny wybór ! ;)

środa, 12 kwietnia 2017

Trening ze sztangą fitnes

Kochani !

Czas na wycisk ! Dzisiaj zestaw ćwiczeń  z tzw. sztangą fitness...Też kobieta może "zasówać ze sztangą" Zapoznajcie się z tą formą treningu - bardzo fajna rzecz i pomysł na wiosenno - letnią aktywność i bycie fit !



To jak ćwiczymy i... Ruszamy po sztangi fitnes?

Dieta dla maratończyka

Przygotowujesz się do maratonu? Zastanawiasz się jaka dieta będzie odpowiednia dla Ciebie?
Mam dla Ciebie przydatną pomoc- trochę cennych  i mam nadzieję od  wskazówek dietetyka sportowego:


Sprawdź czy jesteś dobrze przygotowany/a do wyzwania ! I ruszaj do akcji ! ;)

wtorek, 11 kwietnia 2017

Dziś łamiemy stereotypy... bariery po prostu są w nas!

Hej dziś znów polamię stereotypy i pokazę,że działać może tak na prawdę Każdy z nas wystarczy odrobina chęci...
Nawet osoba z niepelnosprawnością MOŻE ROZWINĄĆ SKRZYDŁA - dosłownie...

Oto dowód,że nie ma rzeczy niemożliwych:


Takie rzeczy? Tylko w Koninie ! Brawo !

piątek, 7 kwietnia 2017

Niezwykły trening BARRE na uda i pośladki



Siemanko!
Dzisiaj mam dla Was  ciekawe bardzo połączenie treningu i baletu, czyli moich 2 pasji ..
Nawet nie pomyślałam,że zwyczajny codzienny trening ud i pośladków może być dla Was  przyjemnością...
Zobaczcie MEGA niezwykły trening w wykonaniu  Marioli Bojarskiej- Ferenc:


Warto go obejrzeć i wykonać sobie  w domu polecam! ;)

środa, 5 kwietnia 2017

Ćwiczenia dla osób prowadzących siedzący tryb życia..- instruktaż z PNŚ



Prowadzisz siedzący tryb życia?
Także MOŻESZ ćwiczyć przekonaj się - filmik z 1 z wydań PNŚ  :

https://pytanienasniadanie.tvp.pl/29776625/cwiczenia-dla-osob-prowadzacych-siedzacy-tryb-zycia

Zalookaj i zastosuj !  ;)

Jak wybrać dobry rower miejski?

Zastanawiasz się nad kupnem roweru miejskiego, który jest aktualnym TRENDY MIEJSKIEJ AKTYWNOŚCI 
...ale który z nich jest dobry?

Dowiedz się jak wybrać dobry rower miejski:


i wybierz odpowiedni dla Siebie by aktywnie przywitać wiosnę i być trendy .... ;)

wtorek, 4 kwietnia 2017

Jak zacząć swój 1 trening na siłowni?

  • Jak zacząć?
  • Co ze sobą zabrać?
  • Jak się zachować rozpocząć profesjonalny trening?

Na te pytania odpowie nam poniższy film:


Nietypowa aktywizacja-. Czyli tzw. AKTYWNA rehabilitacja osób z niepełnosprawnością ruchową I to AKTYWNA przez duże A...

Aktywni możemy być tak naprawdę wszyscy...  i tu złamię pewne tabu również osoby z niepełnosprawnością mogą uprawiać profesjonalną aktywność fizyczną...

Da się ? Ależ oczywiście...

Zobaczcie tylko 1 z możliwości i jeśli sprawa dotyczy Was zadziałajcie lub zmotywujcie i zmobilizujcie osobę na wózku( sytuacja na to pozwala):


poniedziałek, 3 kwietnia 2017

W oczekiwaniu na nowe trendy..? Najlepsze buty do biegania w 2016 roku...

Wiosna ruszyła - My też na spacery, chillout w mieście, parku, czy po prostu db trening. 

Warto i się do niego dobrze przygotować kupując przede wszystkim dobre buty...

Jak je dobrać? Poki co spójrzmy na TRENDY BUTÓW SPORTOWYCH do biegania
TOP 10  z ubieglego sezonu :







Ps. Ciekawe ile z nich pozostanie w czołówce w obecnym sezonie 2017? :)

Czekamy na rankingi.. ;)

piątek, 31 marca 2017

3 szybkie przepisy na koktajle odchudzające

Zobacz jak zrobić  3proste  przepisy na koktajle,które mogą pomóc Ci szybko schudnąć

Oto przepisy :


Zdrowa dieta przy otyłości- rozmowa z lekarzem ..

Dzisiaj troszeńkę dłuższy filmik,ale warto się z nim zapoznać, bo problem otyłości dotyczy wielu z nas ...

Zapraszam do obejrzenia  bardzo ciekawej i pouczającej  rozmowy z Panią doktor :




czwartek, 30 marca 2017

Bo...Grunt to dobry sprzęt - w ramach ciekawostki nielada gratka dla pasjonatów rowerów 10 najdroższych rowerów świata

10 najdroższych rowerów świata...

Może ktoś się skusi? :)


Aktywnie- kulinarnie.. Wersja gołąbków dla zpracowanych

Ta wersja gołąbków zaskoczyła mnie totalnie...
Dlatego się nią z Wami dzielę..


Możemy tworzyć kulinarne arcydzieła nie rezygnując ze swoich obowiązków, czy innych działań

Efekt?! Chyba mówi sam za siebie !!!

Smaczne(Go) ! ;)

7 kroków do zdrowego odżywiania !

Oto 7 tajemniczych produktów, które pomogą Tobie w zachowaniu zdrowej diety i drrożeniu nawyków zdrowego odżywiania.

Prosty  myk do rozpoczęcia zdrowego odżywiania:


Powodzenia w kształtowaniu zdrowych nawyków... ;)

środa, 29 marca 2017

Działanie jogi na kręgosłup szyjny !!

Podrzucam dla Was fajne zastosowanie jogi na kręgosłup szyjny sobacz jak można sobie pomóc przy dolegliwościach bólowych.

Przeciwbólowa sesja  JOGI specjalnie dla Was :


poniedziałek, 27 marca 2017

Dieta Paleo

Na czym polega dieta Paleo..?
Czyli ?

Jak ją stosować?
Co jeść?
...oraz parę innych ważnych zagadnień/ wskazówek..

Zainteresowanych zapraszam na film...


Ćwiczenia na płaski brzuch wg Ewy Chodakowskiej

Sposób na płaski brzuch i zrzucenie paru zbędnych kilogramów na wiosnę- trening Ewy Chodakowskiej z PNŚ+ mały instruktarz trenerski...

! Wypróbujcie !


Trening na spalenie kalorii

Trening tzw. " Mega spalania czyli?

Połączenie ćwiczeń cardio z ćwiczeniami wzmacniającymi - według Izy Tyszki .


Jak wygląda profesjonalny masaż po treningu

Zobacz jak wygląda profesjonalny masaż sportowy "od kulis" i zadziałaj...


Dieta przed i po treningowa..+ suplementacja

Oto filmik jak krok po kroku możesz w prosty sposób ogarnąć swoją dietę żyjąc aktywnie... oto przykładowa dieta + suplementacja  przed i po treningu:


Dziś krótko i konkretnie - trening interwałowy dla początkujących... Polecam !!

Kochani ...

Pozostaje mi " powiedzieć tylko jedno - LECIMY ! :)


piątek, 24 marca 2017

Soki - co w nich jest?

Soki owocowe - wskazówki eksperta na co należy zwrócić uwagę wybierając sok i jakie są najlepsze?

Wyksztalćmy dobre nawyki żywieniowe u siebie i naszych dzieci....

Rozmowa z ekspertem Januszem Ziębą


Wyciskajmy Soki domowe !!! lub wybierajmy soki bez " dodatku sztucznych cukrów"...

Jeśli naprawdę chcecie się cisnąć swoje soki w domu to bez tych przepisów na soki z wyciskarki się nie obejdzie. Nie dość, że zdrowe, pyszne to jeszcze zaskakujące!

Ja lubię najbardziej te z bananami i winogronami :DDD

Łatwy sposób pozbycia się biegunki ? Rozpoznaj parę objawów....

Oto łatwe domowe  sposoby pozbycia się biegunki:
  • węgiel aktywowany
  • loperamid
  • normalne jedzenie- więcej szczegółów w filmiku...


Zatrucia pokarmowe u dzieci - postępowanie

Jak rozpoznać objawy zatrucia pokarmowego u naszych maluchów?

Co stosować ?

I najważniejsze... Jak postępować?

Zobaczcie...

Powinno pomóc ... :)

czwartek, 23 marca 2017

Instruktaż prawidłowego chodzenia o Nordic Walking

Nordic Walking to świetny pomysł na poprawę kondycji wiosną... 

Zastanawiasz się jak zacząć lub już z nich korzystarz ale czy robisz to dobrze?

Sprawdź ! Oto wskazówki trenera:


środa, 22 marca 2017

Profilaktyka raka szyjki macicy- to warto wiedzieć

Rak szyjki macicy dotyka coraz większą liczbę kobiet..- badajmy się

 Pamiętaj !

RAK TO NIE WYROK !!!

PRZY ZACHOWANIU PROFILAKTYKI I WYKRYCIU RAKA WE WCZESNYM STADIUM MAMY SZANSĘ na w miarę normalne życie...

Oto cenne wskazówki dotyczące profilaktyki, diadnostyki i... zagrożeń jakie niesie za sobą rak szyjki macicy...




To Warto wiedzieć i w razie potrzeby zadziałać!!! ;)

Na wiosnę potańczymy...

Nie możesz wyjść z domu bo zajmujesz się dziećmi lub jesteś bardzo zapracowana i nie masz czasu na trening, a wypadałoby się ruszyć...

Da się... Czas na ZUMBE !!!!

Spróbujcie w domu ten układ..

Choreografia jest profesjonalna- najlepiej trenować przy fimmikach ze szkół tanecznych,a jeśli się da do nich uczęszczać !

WARTO !!!

Good luck! :)

3 szybkie - prosty pomysł na obiad dla Vegan !


Chcesz zachować Swoją vegańską  dietę , a nie masz czasu na ślęczenie w garach

Oto rozwiązanie dla Ciebie 3 szybkie przepisy !


Szybko prosto  i zdrowo...

Ile cukru znajduje się w napojach?

Coś profilaktycznego... czyli ile cukru mamy w napojach...

Ku refleksji i przestrodze :


Uważajmy i działajmy z głową !!!

wtorek, 21 marca 2017

Pare słow o regeneracji śluzówek

Jak skutecznie zregenerować nasze śluzówki?

 Spójrzmy na problem oczami eksperta-, który naświetli nam odwieczny problem regeneracji śluzówek i wskaże ciekawe rozwiązanie


Mały test Pani Gadżet... Dziś Wolnowar ! :)

Wolnowar  to Mega przydatny gażet gdy lubicie smacznie i zdrowo zjeść i nie macie czasu na wielogodzinne stanie nad garami.. A uwielbiacie ciepły posiłek. Jak wolnowar  wypadł w akcji w akcji przekonajcie się sami jak wypadł u słynnej Pani Gadżet !

Podrzucam parę przydatnych informacji! ;)


poniedziałek, 20 marca 2017

Terapia komórkami macierzystymi. Etyczna, czy nie?

Dzisiaj filmik o innowacyjnej terapii komórkami macierzystymi...

Czy watro i powinno się ją stosować?

Oto opinie ekspertów:


Czas na zdrowy Obiad- Zobacz Jakie to PROSTE ! :)

Masz Parowar? ZADZIAŁAJ !!! ;)

Możesz w prosty sposób złamać stereotypy i zrobić sobie zdrowy obiad bez ani grama SOLI !!!

Instruktarz znajdziesz w filmiku pod spodem ;



DO DZIEŁA ! ;)


wtorek, 14 marca 2017

Szukasz sposobu na zdrowe kości? Może koktajl?

Przed Wami nietypowy, bo  koktajlowy sposób na utrzymanie swoich kości w zdrowej kondycji...

Jak i z czego go zrobić?

Sami zobaczcie.....

SmaczneGo !

Czas na dietetyczny makaron z warzywami

Jeden moich  z ulubionych  przepisów dietetycznych... Mimo,że bez mięska..;)

składniki:

  • 150 g makaronu rurki
  • 1 brokuł
  • 4 listki laurowe,
  • 18 zielonych oliwek bez pestek, 
  • 1 ząbek czosnku, 
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 10 łyżek zmielonych migdałów,
  •  sól morska 
  •  świeżo zmielony czarny pieprz.


wykonanie:

Ugotować kaszę gryczaną, cebulę pokroić w piórka, następnie dodać pokrojony i umyty szpinak. Potem na dużą patelnię wlać oliwę, wrzucić cebulę, szpinak i przykryć pokrywką. Całość  dusić na małym ogniu przez ok. 5 min. od momentu zagotowania. Następnie dodać pokrojone w kostkę tofu, gałkę muszkatołową, doprawić sosem sojowym, solą i pieprzem. Smażyć przez 1-2 min. Na talerz nałożyć porcję kaszy, a na nią duszony szpinak.

Co nieco o ... żurawinie

Dzisiaj parę slow o dobrze nam znanej żurawinie...

Warto się zapoznać....

poniedziałek, 13 marca 2017

piątek, 10 marca 2017

Zumba zawsze w modzie

Dziś pokażę Wam mój ulubiony  fajny i prosty układ Zumby, który warto zastosować szczególnie o tej porze roku...



czwartek, 9 marca 2017

środa, 8 marca 2017

poniedziałek, 6 marca 2017

Czas na relax, czyli relaksacja mięśni metodą Jacobsona

Hej!

Przedstawiam Wam dzisiaj  wspaniałą technikę relaksacji metodą Jacobsona..
Polecam szczególnie osobom bardzo zapracowanym i zestresowanym. ;)

Pozwól sobie na chwilę relaksu...
Czas start ;



Oto dowód,że w pracy też można jeść zdrowo...

Oto dowód,że w pracy nie jesteśmy skazani  na stanardowy lunch  i fast foody..
 Można jeść zdrowo.
Jak?
Zobaczcie pomysły na pyszne i przed wszystkim  zdrowe  śniadanko do pracy...


Pomysły na zdrową dietę... ;)

Szukacie pomysłów na zdrową dietę?
Oto one! ;)

Zapraszam do obejrzenia filmiku:

Pomysły

Chcesz zrzucić zbędne kg z nadejściem wiosny? aerobik czas start.....

Chcesz pozbyć się  zbędnych kg z nadejściem wiosny?
Postaw na dobrze znany i lubiany aerobik!!!
Zobacz jakie to proste i wykonaj krótki trening.
Efekt zaskoczy również Ciebie !

Good luck ! ;)


3 przepisy na zdrowe koktajle... Wypróbujcie w domu !

Hej ! ;)
 Dziś polecam Wam 3 świetne przepisy na pyszne i zdrowe koktajle !
Obejrzyjcie i wypróbujcie.. ;)


W czym najlepiej wyciskać sok?

Swoje świeże soki do koktajli możecie wyciskać albo ręcznie po przez wyciskarki ręczne albo mechanicznie z wykorzystaniem wyciskarek do soków. Ja nie mam zbyt dużej wprawy ale Ewelina z serwisu Frushi.pl fajnie radzi o tym jaką wyciskarkę wybrać i kupić do swojego domu.

Kilka cennych porad, ranking i opinie użytkowników w komentarzach z pewnością pomogą Wam w wyborze własnej wyciskarki.

A jak już ją będziecie mieli to nic Was nie powstrzyma przed robieniem takich pysznych koktajli :D

Dajcie znać w komciach o swoich przygodach z wyciskarkami.

piątek, 3 marca 2017

Magia ogórka

Ogórek posiada wiele właściwości zdrowotnych bardzo sprzyjających i pomagających naszemu zdrowiu. Istotną sprawą jest to,że w ok. 97% składa się on z wody, dzięki czemu szybko gasi pragnienie, a ponad to:

  • pomaga w schorzeniach nerek i układu moczowego
  • leczy kaca
  • stabilizuje ciśnienie
  • wzmacnia stawy
  • zwalcza cholesterol
  • zmniejsza ryzyko zachorowania na raka
  • zawiera substancje pomagające w walce z chorobami nowotworowymi
  •  jest bogatym źródłem witamin - zawiera m.in.: potas, sód, krzem, wapń witaminy C i B
  • eliminuje nieprzyjemny zapach z ust
To tylko niewielka cześć medycznych  właściwości ogórka stosujemy, go również w takich dziedzinach jak kosmetyka, czy kulinaria. 
 Warto spożywać ogórki jak najczęściej ! :)
 

Akupunktura, czy skuteczna?

Akupunktura jest jedną z najstarszych metod leczenia wielu schorzeń. Po raz pierwszy zastosowano ją w Chinach ok.4000 lat temu  p.n.e. Metoda  stopniowo ewaluowała, biegiem lat zmieniał się sposób nakówania - z biegiem czasu  stosowano nowe rodzaje igieł. Począwszy od kawałku skał, skończywszy na igłach ze srebra i złota, które są stosowane do dziś...

 Zaletą tej metody jest właśnie ponadczasowość i skuteczność w leczeniu wielu schorzeń takich jak np.:

  • silne bóle głowy lub migreny
  • nerwice i lęki (z wyjątkiem schizofrenii i nerwicy natręctw)
  • napięciu mięśni
  • bezsenność
  • wymioty
  • i wiele innych..

Akupunkturę stosuje się również w tzw. klinikach leczenia bólu. Jednak przed zastosowaniem terapii akupunktury należy zachować tzw. zdrowy rozsądek i  skonsultować się z bardzo dobrym specjalistą...

A oto szersze wyjaśnienie zagadnienia i  przykładowy zabieg akupunktury: